Llicències federatives 2020

A partir del dia 5 de desembre encetem el període de renovació de la llicència anual de la FEEC (carnet federatiu) per als socis de la nostra entitat.

Tingueu present que a partir del dia 1 de gener només és vàlida la llicència de 2020.

Recordeu que el carnet és necessari per a la participació en competicions oficials i que proporciona una assegurança per a les activitats esportives associades a la nostra entitat. Hi ha diferents nivells de cobertura segons els tipus d’activitat que feu (senderisme, excursionisme, alpinisme, bicicleta de muntanya, esquí, etc.). Podeu demanar també habilitació FEDME si participeu en competicions fora del territori català o per descomptes en refugis de federacions diferents de la FEEC.

Per a tenir dret al carnet federatiu i per a que us el tramitem nosaltres, cal ser soci del Club Excursionista i demanar la llicència que desitgeu.

PREUS
Tant per la llicència com per la quota de soci, s’ha de tenir en compte l’edat que es compleix el 2020.

Heu de fer un ingrés al compte del club ES72 2100 8181 7723 0004 5539 per l’import de la quota de soci més l’import del carnet federatiu. Si altres membres de la unitat familiar són socis no federats, podeu regularitzar les seves quotes en el mateix ingrés.

Quota de soci del club:
◦ 5 a 17 anys = 5€
◦ 18 anys o més, socis antics = 12€
◦ 18 anys o més, socis de primer any = 20€

Carnet federatiu: consulteu-ne els preus, segons la modalitat a https://www.feec.cat/feec/llicencia-federativa/

Es mantenen les opcions dels darrers anys:

1-descomptes per quota familiar, si es tramita llicència per pares i un fill o més menor de 18 anys.
2-La possibilitat de fer-se el carnet sense assegurança, pagant una part, si s’aporta la documentació conforme que es té una assegurança pròpia que cobreix els mateixos accidents amb els mateixos imports.
3.- La modalitat MUNTANYA PLUS que amplia les cobertures en cas de defunció.

TERMINI

• El període per a demanar la llicència sense recàrrec finalitza el 15 de gener. Però per assegurar-vos disposar de la llicència el dia u de gener, llegiu els següents punts sobre les condicions de tramitació.

• Les sol·licituds (amb transferència correcta inclosa) rebudes fins al dia 20 de desembre es tramitaran durant el 2019 i seran operatives a partir de l’1 de gener de 2020.

• Les sol·licituds (amb transferència correcta inclosa) rebudes entre el 21 de desembre i el dia 15 de gener es tramitaran durant el mes de gener de 2020 i seran operatives a partir de l’1 de febrer de 2020.

• Les sol·licituds que es rebin amb posterioritat a aquesta darrera data tindran un recàrrec de 3€ per tramitació.