DISSABTE, 13 DE FEBRER: RUTA CIRCULAR, MATINAL, SENSE SORTIR DE CALDES

Volta circular d’uns 11 km, molt plana i assequible.  Pel camí travessarem la riera de la Benaula (dues vegades), farem un tram del camí vell de Caldes a Llagostera en sentit Caldes, passarem pels pantans de Xiberta, Mir i Figueres i arribarem a Caldes tot seguint  la riera de Santa Maria.

En aquesta sortida seguirem les pautes de protecció per la covid:

· És necessari apuntar-se al mail del Club, com més tard de divendres a les vuit del vespre.

·  S’haurà de signar la declaració responsable que no presentem símptomes i que no hem estat en contacte amb persones positves en Covid. Es prendrà la temperatura corporal de tots els participants. En cas de superar els 37º no s’admetrà a la sortida.

·  S’organitzarà amb sortides escalonades per grups de màxim 6 persones.

· En les aturades i possibles reagrupaments s’haurà de respectar la distància de seguretat entre persones i fer ús de la mascareta.

Horari:

Sortirem a les 9h

Calculem esta de tornada a Caldes a les 13h30min, aproximadament.

Punt de Trobada: Parada bus al Parc de la Sardana

Consells:

·  Calçat còmode i adequat per caminar.

·  Vestir-nos amb diverses capes. Farà fred a primera hora i, si fa sol, tindrem una temperatura molt més alta al migdia.

· Portar  esmorzar i aigua.

Per qualsevol aclariment podeu trucar-me al tel. 629176485 (Toni). Us comuniquem que tenim un canal de whatsapp per informar-vos de les activitats del grup. Per entrar-hi heu d’obrir l’enllaç https://chat.whatsapp.com/LPgAN62fUGbHnVrSezpPJ8 des d’un telèfon mòbil. Si no se us configura, envieu un missatge de whatsapp al telèfon del club (600 22 2927) i us l’enviarem.