DISSABTE, 18 DE SETEMBRE: NOCTURNA AMB BICI A TOSSA

Dades:

Sortirem des del parc en direcció Santa Ceclina, Terra Negra i arribar a Tossa quan comença a fosquejar.

Ens banyarem i/o ens dutxarem qui vulgui i en acabat anirem a sopar cap a les 9 del vespre.

Horari:

La convocatòria és dissabte a les 17:15h al parc de la Sardana (41º50’20.95”N 2º48’40.24”) i la sortida serà a les 17:30h.

Durada:  2-2,5 hores

La tornada es farà amb autobús, sortirem de Tossa a les 23:00h.

Important:

Per poder reservar autobús i sopar ens necessari apuntar-s’hi enviant un correu electrònic al correu del club fins dijous 16/09/2021 a les 20:00h

Caldrà indicar si us quedeu o no a sopar (el bus marxarà després de sopar).

Existeix la possibilitat que algú s’apunti només a sopar, també s’hauria d’apuntar al correu del club

Passarem el menú del sopar a qui s’hi vagi inscrivint, que ens l’han de passar el dilluns.

Hi ha la possibilitat de deixar una bossa (amb roba de recanvi, tovallola,…) unes hores abans de sortir o en el moment de sortir, per recollir-ho a l’arribada (cal demanar-ho).

Covid-19:

El dia de l’activitat els participants haureu de signar la declaració de responsabilitat i de coneixement de les normes preventives de salut.

Més informació: c.excur.caldesmalavella@gmail.com

Torneu enrere