DIUMENGE, 28 DE MARÇ: PUIG VENTÓS DES DE CAN CARBONELL. RUTA CIRCULAR

Dades: Volta circular d’uns 13 km, amb 430 m de desnivell acumulat. Assequible per a tothom acostumat a caminar.

Descriptiu: Sortirem caminant des de la rotonda formada amb els carrers de La Masia i Riu a la urbanització de Can Carbonell, anirem al Puig Ventós (421,5m) passant per Sant Esteve de Caulès (Caulès vell) i Santa Susanna de Caulès (Caulès nou). De tornada anirem per un senderó recuperat i passarem per Can Noguera i Santa Seclina (tot seguint un tram del camí del pelegrí).

• És necessari apuntar-s’hi al mail del Club, no més tard de dissabte a les vuit del vespre.
  • S’haurà de signar la declaració responsable de la que us adjuntem una còpia. A la declaració confirmeu: no presentar símptomes, no haver estat en contacte amb persones positiu en Covid els darrers catorze dies i contactar amb el club en cas de ser positiu els següents catorze dies.
  • Es prendrà la temperatura corporal a cada participant, en cas de superar els 37º no s’hi podrà participar.
  • S’organitzarà amb grups de màxim 6 persones amb sortides escalonades.
  • En les aturades i reagrupaments s’haurà de respectar la distància de seguretat i fer ús de la mascareta.

Horari: Sortirem a les 8h, des de Parc de la Sardana i anirem amb cotxes fins a Can Carbonell (rotonda formada amb els carrers de La Masia i Riu).

Calculem esta de tornada a Caldes de 14h a 14:30.

Punt de Trobada: Parada bus al Parc de la Sardana

Consells:

• Calçat còmode i adequat per caminar.
  • Vestir-nos amb varies capes, farà fred a primera hora i, si fa sol, tindrem una temperatura mol més alta al mig dia.
  • Portar  esmorzar i aigua.
  • Portar frontal si voleu treure el cap a l’interior de les Mines de Can Magre

Per qualsevol aclariment podeu trucar-me al telef. 629176485 (Toni)

Informar-vos que tenim un canal de whatsapp per informar-vos de les activitats del grup, per entre-hi heu de obrir l’enllaç https://chat.whatsapp.com/LPgAN62fUGbHnVrSezpPJ8 des de un telèfon mòbil. Si no se us configura, envieu un missatge de whatsapp al telèfon del club (600 22 2927) i us l’enviarem.