Reempendre l’activitat

[Actualitzat el 18/05/20]

El dia 7 de març va tenir lloc la darrera de les activitats del club, la sortida nocturna a sopar. Exactament una setmana més tard tot es va aturar. Increïble.

L’última excursió diürna pròpiament dita la vam fer el 23 de febrer, El vuitè tram de camins de ronda, des de L’Escala a Empuriabrava (foto), on vam fer l’última cervesa plegats. El dos caps de setmana següents també vam estar actius, amb la Botineteja el dia 1 i la visita i xerrada del pou de glaç, organitzat per l’ajuntament, el dia 7. finalment, el mateix dissabte sopàvem a Tossa.

Gairebé dos mesos després, tot just podem tornar a fer esport de manera individual. Amb el retorn a l’activitat, hem volgut recuperar el contacte amb els socis. Per les vies oficials ens anem informant del com, quan i on ens està permès dur a terme aquestes activitats. En aquest sentit, l’entitat que directament ens informa és la FEEC. Adreçant-vos a la seva web hi trobareu informació actualitzada, per exemple FAQS esports FEEC en Fase 0/1. Us facilitem també aquesta informació, d’interès principalment per als socis federats:

FAQS pràctica esportiva FFEC Fase 1 (1) Vigent des del 18/05/20
FAQS pràctica esportiva FFEC Fase 1 (2) Vigent des del 18/05/20

Pel que fa a activitats normalitzades futures, tot és a l’aire. Amb la celebració del 25è aniversari del club havíem pensat un munt de sortides de celebració. La segona, Oix-Bestracà-Ormoier, ja es va haver de suspendre. Ens resta de moment el record de dues edicions anteriors, del 1996 i del 2009. Segons el calendari de fases publicat semblaria que a la fase 2 (Turismo activo y de naturaleza para grupos más amplios de personas), a mitjan o finals de juny, ja es podria fer alguna sortida. Però les condicions exactes de com quan i on ens les aniran donat i ens hi anirem emmotllant.
Aprofiteu doncs al màxim les estones d’esport per a recuperar la forma i estar ben apunt.