Activitats del Club Excursionista

L’activitat del club està centrada en l’organització de sortides per practicar l’excursionisme, des de caminades familiars a la comarca fins a activitats en alta muntanya. Algunes són sortides de llarg recorregut que anem fent per etapes. El recorregut és en un sentit, sense tornada, el club organitza el transport amb bus. Així hem fet: El camí de Sant Jaume de Caldes a Montserrat i Els camins de ronda del nostre litoral.

En relació amb aquesta activitat organitzem altres events com:

– Cursets infantils d’escalada al rocòdrom municipal.
– Activitats al poble de Caldes de Malavella obertes a tothom: la Botineteja, la Cursa de muntanya de la Malavella i la Marxa popular de Sant Maurici.

Per a més informació, pots consultar la programació trimestral i les fotos de les activitats fetes em en últims anys.

Les sortides estan adreçades a majors d’edat o famílies. Només en alguns casos, previ consentiment del club, poden participar-hi menors no acompanyats. En aquest cas cal presentar el full d’autorització de menors degudament complimentat.