Socis

Els socis són la raó de ser d’un club. Ens referim a socis caldencs o amics dels caldencs amb el desig de col·laborar o participar en l’activitat del club.

El club és l’espai que ens permet trobar-nos per dur a terme les sortides de socis o bé les marxes o curses obertes a la participació de tothom. També és el contacte amb entitats com l’Ajuntament, el Consell Comarcal, etc. De manera que podem comptar amb la seva col·laboració en les activitats que fem i rebre subvencions com a entitat.

Com a socis rebreu, via correu electrònic, la programació trimestral i informació de les activitats programades. Des del club es gestionen també les llicències federatives (FEEC). Podreu fer ús del material tècnic esportiu que tenim a la vostra disposició en concepte de lloguer. I finalment veureu que hi ha equipament propi, aquest es va renovant periòdicament.

Si t’interessa, consulta l’apartat Fer-te soci.