DISSABTE, 18 DE JUNY:  ASSEMBLEA GENERAL ORDINÀRIA DE SOCIS, REUNIÓ DE PROGRAMACIÓ I SOPAR DEL 25È ANIVERSARI DEL CLUB

• Assemblea general de socis. A tres quarts de 8, en primera convocatòria, a la sala annexa de la Casa Rosa. Aquí en teniu la convocatòria i ordre del dia.
  • En acabat, reunió de programació.
  • Tot seguit, sopar per celebrar els 25 anys del Club Excursionista Caldes de Malavella, aniversari que va ser el 2020 i que encara no hem pogut celebrar.

Serà a la plaça de Cruïlles. El menú serà amanides, carn a la brasa, gelat de postres i begudes. Els cafès i infusions no estan inclosos perquè tenim la campanya de cafè solidari per a la Marató de TV3 i tot el es reculli s’ingressarà a la Marató.

Caldrà també que cadascú porti el seu plat, coberts i got perquè aquests estris tampoc no estan inclosos.

El termini per inscriure-s’hi és el dilluns, 13 de juny, a través del correu del Club (c.excur.caldesmalavella@gmail.com) indicant si hi ha nens.

Hem de recalcar que tindran prioritat els socis i sòcies per davant de possibles acompanyants, els quals hauran d’abonar-lo pagant un import de 20€.