DIUMENGE, 16 DE JUNY: FI DE LA RUTA DE L’EXILI
Petita excursió circular fins al castell de St Antoni que va ser posició d’atac de l’exèrcit sublevat cap als soldats que feien els últims quilòmetres de la retirada. Després visita guiada a l’exposició permanent Museu ” La Retirada” a Camprodon. I per acabar, dinar de restaurant.

EXCURSIÓ
 Desnivell acumulat tot a la primera meitat , sortim de Camprodon i enfilem una pujada que no deixarem fins arribar a l’ermita desde d’alla unes  FANTASTIQUES VISTES A 360º .. La baixada és més monotona per  pistes fins al coll de la creueta i després coincideix amb el mateix camí de la 5ena etapa  que ens porta a Camprodon una altre vegada. Ruta ombrívola en un 80 % del recorregut. Bastons recomanables per la pujada , i si en teniu porteu protectors de goma perquè bona  part de la pista es “emporlanada”.

Distància    –         7’3 km.
Desnivel  + –         430 mt.
Desnivell –  –         430 mt
Dificultat     –         Mitjana – Baixa
Durada       –         Caminant   2.5 h.
Amb aturades   3.5h.

DATA, LLOC I HORARI
Diumenge 16 de Juny. Al parc de la Sardana. A les 7h.
Desplaçament amb vehicles propis.
Dinarem cap a quarts de tres i en acabat cap a Caldes.

VISITA AL MUSEU
Guiada per al nostre grup, de tres quarts d’una a les dues.

INSCRIPCIONS
Cal inscriure-s’hi s al correu del Club   c.excur.caldesmalavella@gmail.com

És MOLT important inscriure-s’hi el més aviat millor perquè hem de fer reserva de visita guiada i de restaurant. Si només feu una de les dues coses cal que quedi clar al correu.
La visita al museu va a càrrec del Club, i el dinar de cadascú.
Passarem lloc i preu més endavant.

CAL PORTAR
Esmorzar ( ho farem cap a 10’30) , aigua (hi ha fonts pero son al tram final de l’excursió) , motxilla per excursió d’un dia i bastons. Barret o gorra i protecció solar tot i que és molt ombrívola.

Informació i grup de whatsapp: 609327808  Pep