DISSABTE, 2 DE JULIOL: VIA PIRINENCA

El proper dia 2 de Juliol i dins dels actes de la Via Pirinenca el Club excursionista (https://viapirinenca.cat/), juntament amb l’Ateneu 24 de Juny, ha apadrinat el cim de Puig d’Estela al Conflent, a peus de Canigó.

Les inscripcions marcades per la organització ja estan omplertes però us convidem a que ens acompanyeu a il·luminat el cim des de les 10 del vespre fins a les 5 del mati, no és necessari que us quedeu tota la nit. I el club pujarà algunes tendes per a poder descansar qui ho necessiti.

Descripció de la ruta:
Ruta circular: Puig de l’Estella [100 Cims FEEC] – Torre, Mines i Refugi de Batere.
Distància: 9,5 km tota la volta circular, si es un puja i baixa per el mateix camí son 8 km
Desnivell: 457 m de pujada a la primera part de la ruta.
Durada caminada: 3h
Sortida: A les 16:30 del parc de la Sardana a Caldes.
Aproximació: Anirem amb cotxes particulars per carretera fins al Coll de Descarga, son uns dues hores de viatge des de Caldes. A la part francesa, l’autopista és de pagament.

Important:

Per coordinar es crearà un grup de whatsapp, per afegir-se contactar amb en Pep Artau (609 327 808) o el telèfon del club excursionista (600 229 727). Seria bo que els interessats a venir ens ho comuniques amb un correu electrònic al club o un whatsapp al telèfon 600 229 727. Data límit el dijous dia 30 de juny.

-Les condicions d’accés dels espai Naturals de la Catalunya nord determina que cal portar els gossos lligats durant el recorregut, no poden entrar en zones de pastura i s‘han de respectar els animals de pastura. (Imatges adjuntes)

Cal portar:
* Sopar, aigua, frontal i sac de dormir si es vol fer vivac.
* Alguna peça de roba per abrigar a la matinada

TRACK: https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/puig-de-lestella-100-cims-feec-ibp-62-hkg-29-10-2021-87727560

A la zona hi ha un càmping i el refugi de Batere, i en el punt de sortida es poden aparcar furgonetes ( imatges adjuntes), si algú va per el seu compte pot contactar per whatsapp.

TORNEU ENRERE