DIUMENGE, 16 DE MAIG: FALGARS

Durada: 6h aprox.
Desnivell: 830m
TRACK: Wikiloc | Ruta XLI Lletissonada – Covid Lletissonada

Anirem amb cotxes fins als Hostalets d’en Bas, d’on sortirem caminant. Pujarem fins a Sant Miquel de Castelló, seguirem el cingle de Falgars per començar a baixar pel mas del Coll i el Torrent i baixar pel camí del Tràfec i anar cap a Hostalets. Es pot escurçar uns 3 km la ruta baixant per l’Hostal del Grau.
Cal portar: Aigua, menjar per esmorzar i dinar.

Consells
– Calçat còmode i adequat per caminar.
– Vestir-nos amb diferents capes, farà fred a primera hora i, si fa sol, tindrem una temperatura molt més alta al migdia.

– És necessari que us hi apunteu a través del mail del Club. Últim dia: dissabte 15 a les vuit del vespre.

– Haureu de signar la declaració responsable. Hi confirmareu: no presentar símptomes, no haver estat en contacte amb persones positiu en Covid els darrers 14 dies i contactar amb el club en cas de ser positiu els següents 14 dies.

– A la sortida es prendrà la temperatura corporal a cada participant. En cas de tenir una temperatura de  37’5º o més, no s’hi podrà participar.

– S’organitzarà amb distància de seguretat però ja no hi ha límit de grups de 6 persones.

– En les aturades i reagrupaments s’haurà de respectar la distància de seguretat i fer ús de la mascareta.