DIUMENGE, 20 DE JUNY, CAMÍ DE RONDA (10a ETAPA)

Com que vam haver que cancel·lar la sortida, us la tornem a proposar pel proper diumenge  20/06/2021

DIA: DIUMENGE 20 de juny de 2021

Hora i lloc de sortida: 7:30h del parc de la Sardana (41º50’20.95”N 2º48’40.24”). Arribada a Port de la Selva 17h (aprox)

Desplaçament: En bus, gratuït per als socis, 12€ per als no socis.

És necessari que us hi apunteu a través del mail del Club. Últim dia: dijous 17 a les vuit del vespre.

Durada de la caminada: 6h aprox sense comptar parades esmorzar i dinar.

Desnivell positiu acumulat : 603m positiu i 606m negatiu

Distància: 21km

Dificultat:  Mitja-Alta.

Llocs d’interès d’aquesta sortida:  Sortirem de Cadaqués i seguirem el camí de ronda fins el far de Cap de Creus i anirem seguint el GR11 passant per l’Ermita de Sant Baldiri fins arribar a Port de la Selva. Des del far fins a agafar el GR11 caminarem uns 3km de carretera ja que en ser parc natural hi ha trams en els quals no està permès caminar entre la vegetació.

És un espai de gran bellesa, l’efecte de la tramuntana ha fet que apareguin formes d’erosió a les roques i una vegetació singular formant un paisatge únic i preciós de l’Alt Empordà.

Cal portar: Aigua, esmorzar i dinar, banyador per qui vulgui fer bany. Al ser un camí molt assolellat recomanem sobretot crema de sol i gorres. Des del far fins al Port de la Selva no hi ha cap avituallament d’aigua.

Grup de WSP: Hi ha un grup de whats del camí de ronda per qui es vulgui afegir. (636069876-Blanca)

No faltarà la cerveseta i bany final!!!

Haureu de signar la declaració responsable. A la declaració confirmeu: no presentar símptomes, no haver estat en contacte amb persones positiu en Covid els darrers 14 dies i contactar amb el club en cas de ser positiu els següents 14 dies.

A la sortida es prendrà la temperatura corporal a cada participant. En cas de tenir una temperatura de  37’5º o més, no s’hi podrà participar.

S’organitzarà amb distància de seguretat però ja no hi ha límit de grups de 6 persones.

En les aturades i reagrupaments s’haurà de respectar la distància de seguretat i fer ús de la mascareta.