DIUMENGE, 14 DE MARÇ, EXCURSIÓ PELS TERMES DE CALDES I VIDRERES

Ruta circular, matinal, pels termes de Caldes i Vidreres.

Dades: Volta circular d’uns 14 km, amb poc desnivell acumulat i assequible per a tothom acostumat a caminar.

Descriptiu: Sortirem de l’aparcament del Molí de la Selva, pujarem al Puig de Basses per un corriol nou. Entrarem llavors al terme de Vidreres i passarem per les Mines  i el Suro de Cal Magre, arbre monumental. Farem després un corriol recuperat i anirem fins al Pantà de Dalt, de Can Llobet, el Pantà del Mig, el Castell de Sant Iscle, el Pantà de Baix de Can Llobet. Tornarem cap al Molí de la Selva passant per Mas Aulet.

– És necessari apuntar-s’hi al mail del Club, no més tard de dissabte a les vuit del vespre.

– S’haurà de signar la declaració responsable. A la declaració confirmeu: no presentar símptomes, no haver estat en contacte amb persones positiu en Covid els darrers catorze dies i contactar amb el club en cas de ser positiu els següents catorze dies.

– Es prendrà la temperatura corporal a cada participant, en cas de superar els 37º no s’hi podrà participar.

– S’organitzarà amb grups de màxim 6 persones amb sortides escalonades.

– En les aturades i reagrupaments s’haurà de respectar la distància de seguretat i fer ús de la mascareta.

Horari: Sortirem a les 8h, des de Parc de la Sardana i anirem amb cotxes fins al Moli de la Selva.

Calculem esta de tornada a Caldes de 14h a 14:30.

Punt de Trobada: Parada bus al Parc de la Sardana

Consells:
– Calçat còmode i adequat per caminar.

– Vestir-nos amb varies capes, farà fred a primera hora i, si fa sol, tindrem una temperatura mol més alta al mig dia.

–  Portar  esmorzar i aigua.

–  Portar frontal si voleu treure el cap a l’interior de les Mines de Can Magre