DIUMENGE, 12 DE JULIOL, TRAVESSA SETCASES – ESPINAVELL (25 anys de travessades)

Horari:
Ens trobarem al parc de la Sardana per agafar l’autobús i sortir de Caldes a les 7 del matí.

Inici excursió a Setcases, previst per les 3/4 de 9

Arribada estimada a Espinavell a les 2/4 de 5 de la tarda i a Caldes a les 6

Ruta:
Sortim del poble de Setcases per la ruta marcada dels “Contrabandistes” que porta fins a la Collada Fonda, passant tot a vora del torrent de Vall-llobre, creuem la pista que porta de Setcases a Espinavell i girem cap a la Collada Fonda. D’allí anem a buscar la carena fronterera que baixa del Costabona. Un cop arribats a la Roca del Turon deixem la carena tot baixant en direcció sudest per un llom descendent ,trobar el torrent de Ritort i continuar fins a Espinavell

Dades:
Distància ruta: 15km aproximadament
Desnivell acumulat: +950 m
Temps de marxa: 6:30 hores ( sense incloure parades)

Cal portar:
Esmorzar, dinar, aigua (la que en trobarem pel camí es de torrents), roba per abrigar i per la pluja (no està prevista), gorra, crema solar, farmaciola (una dèria del guia).

Orientacions:
Sortida de tot un dia. A la primera part creuarem sovint , més de deu vegades, el torrent de Vall-llobre que ara baixa força ple, amb molta possibilitat de mullar-nos el calçat. Recomanem bota alta i portar recanvi de mitjons.

Amb aquesta primavera plujosa que hem tingut les plantes han crescut molt ,les ortigues, gatoses, esbarzers i cards malden per “amanyagar” les cames dels excursionistes, recomanem pantalons llargs.

Els efectes del temporal del gener es fan notar a la natura i el que era un camí fresat i clar, ara té alguns trams poc clars i molta herba. Tindrem estones de marxa un xic més lenta i pesada.

Apunteu-vos-hi. Llicència
TERMINI PER APUNTAR-S’HI, FINS DIMECRES 8 DE JULIOL, tant per les places de l’autobús com per la limitació del nombre segons la normativa actual.

Cal estar en possessió de llicència. Qui no en tingui pot demanar la temporal al club, per un dia, al preu de 6 euros

Escriviu al correu del club. Les places s’adjudicaran per ordre d’inscripció.

Per cert que d’aquesta sortida del 97 no en tenim fotos, però podeu recordar altres sortides d’aquest any: fotos de les sortides de 1997 a la web del club.