DIUMENGE, 6 DE JUNY: BICICLETADA A SILS. RUTA CIRCULAR.

Hora i lloc de sortida: 8:15h del parc de la Sardana (41º50’20.95”N 2º48’40.24”).

Durada: entre 2 i 3h, depèn del ritme dels assistents.

Distància: 26km amb 140 m de desnivell, la majoria és a la primera part del recorregut.

Dificultat:  Baixa per a gent acostumada a la bicicleta. Hi ha alguns passos, per evitar les carreteres, que tenen alguna dificultat, farem reagrupament abans. Avisarem i si es veu complicat es faran a peu.

Itinerari:  Sortirem del parc de la Sardana en direcció al Golf per la via termal, farem una petita variant per evitar la carretera i les zones amb més trànsit dins del nucli urbà, i arribarem fins a la Creu de la mà, parada i llegenda. Des d’aquí baixarem per el que havia sigut l’antiga Via Augusta cap a la riera de Vallcanera, que l’anirem seguint fins arribar a mirador dels estanys on esmorzarem.

Després d’esmorzar farem una volta per els estanys i anirem tornant per l’altre costat de la Nacional II, haurem de fer un tram d’asfalt des de Mobles Butinyà fins una mica més endavant de l’hostal de la Granota on agafarem un altre cop la pista en direcció al molí d’en Xiberta. A sota la depuradora agafarem un corriol que ens portarà fins a la riera de la Malavella i ja estarem arribant a Caldes per el camp dels ninots

Cal portar: Aigua, esmorzar i la bicicleta revisada i en condicions. Es recomana portar una càmera de recanvi per canviar en cas de punxada

Consells:  Vestir-nos amb diferents capes, farà fred a primera hora i, si fa sol, tindrem una temperatura molt més alta més endavant

Els menors han d’anar acompanyats d’un adult.

És necessari que us apunteu a través del mail del Club. Últim dia: dissabte 5 a les vuit del vespre.

Haureu de signar la declaració responsable. A la declaració confirmeu: no presentar símptomes, no haver estat en contacte amb persones positiu en Covid els darrers 14 dies i contactar amb el club en cas de ser positiu els següents 14 dies.

A la sortida es prendrà la temperatura corporal a cada participant. En cas de tenir una temperatura de  37’5º o més, no s’hi podrà participar.

S’organitzarà amb distància de seguretat però ja no hi ha límit de grups de 6 persones.

En les aturades i reagrupaments s’haurà de respectar la distància de seguretat i fer ús de la mascareta.