DIUMENGE, 13 DE NOVEMBRE: BASTIMENTS DES DE VALLTER

Ruta circular: Vallter, Font de la Perdiu, Coll de la Geganta, Esquena d’Ase, Bastiments, Els Emprius, Coll de la Marrana, Refugi Ulldeter, Vallter

Distància: 9km

Desnivell:  800m aproximadament (ascens). Trobarem el pendent més fort de Vallter al Coll de la Geganta

Durada caminada: 5h

Sortida: A les 7 del matí, des del parc de la Sardana a Caldes

Aproximació: Anirem amb cotxes particulars fins a Vallter.

Per coordinar desplaçament i per apuntar-se a dinar, cal apuntar-se al correu del club (c.excur.caldesmalavella@gmail.com), data límit el divendres dia 11,  a la tarda.

Punt de Trobada:
Parada bus al Parc de la Sardana.

Meteo
La previsió és de temps estable, les temperatures no estaran sota zero ni tampoc hi bufarà gaire vent.

Llicència
Cal tenir llicència  -A- o superior, o bé demanar la  llicència temporal

Consells:
– Botes de muntanya . Guants, protecció de coll i gorro.
– Vestir-nos amb varies capes, farà més fred a primera hora i a dalt dels cims, si fa vent també pot fer fred, i  tindrem una temperatura més alta al migdia.
– Portar esmorzar,  i aigua.
-Previsió per qui estigui interessat de dinar a Setcases en un restaurant. Cal apuntar-s’hi.

Per qualsevol dubte al telèfon de club (600 22 97 27) a partir de les 7 del vespre.

Link de la ruta: https://ca.wikiloc.com/rutes-senderisme/vallter-refugi-dulldeter-pic-del-bastiments-coll-de-la-geganta-39106403