7a activitat del trimestre

DIUMENGE, 18 DE FEBRER: BOTINETEJA.

Sortida autogestionada, des del Club s’indicaran zones i camins per anar a netejar i els participants faran el seu circuit en grups.

No fem neteja dels vorals de la carretera ni de carrers ni terrenys particulars a urbanitzacions o al nucli urbà. Es tracta de fer neteja del bosc.

Si sabeu d’algun lloc on alguna persona que, inexplicablement, encara no està conscienciada amb la preservació del medi ambient, ha abocat deixalles, podeu fer-nos ho saber. Ens caldrà la localització exacta, dues fotografies i la descripció. Ens ho podeu enviar per mail (c.excur.caldesmalavella@gmail.com) o missatge de Whatsapp al telèfon 600 22 97 27

Per acabar farem la botifarrada de cada any, entre tots el participants. És important que us inscriviu per a fer la previsió.

Trobada a partir de les 8:45 del matí a la rambla d’en Rufí per distribuir les zones, entrega de guants i bosses per recollir la brossa.

Arribada cap a les 12:30 a la Rambla d’en Rufí i dinar amb tots els participants..

Inscripcions fins al 14 de febrer al correu electrònic del club c.excur.caldesmalavella@gmail.com per telèfon a l’oficina de turisme 972 48 01 03 de 10:00 a 14:00

Per el dinar s’han de portar plats, gots i coberts.

Més informació: c.excur.caldesmalavella@gmail.com

« Torna a la programació trimestral