DIVENDRES, 11 DE SETEMBRE: TERRA NEGRA

La primera sortida a Terra Negra que va acompanyar el Club va ser a l’any 2006.

L’aplec de germanor municipal a Terra Negra ha estat anul·lat. El Club excursionista manté la caminada, aquest any amb recorregut nou. Hi anirem a esmorza. Ara bé, cadascú haurà de dur el seu propi esmorzar.

Anirem amb cotxes propis fins al Molí de la Selva. Des d’allà farem una volta circular. L’anada la farem passant pel Puig Verd, Sant Esteve de Caulés i Can Noguera, on hi arribarem per un camí molt poc transitat que segueix la riera de Can Noguera. La tornada fins al Molí serà pel camí del pelegrí, passant per Santa Seclina.

És una matinal no gaire llarga, farem cert desnivell, ara bé, sense dificultat tècnica.

CAL DUR
Esmorzar i aigua. Calçat adequat per caminar, protecció pel sol i per la pluja, etc.

DADES:
Distància 12 km. Desnivell acumulat +350m.

HORARI
Ens trobem a dos quarts de vuit al parc de la Sardana.
Anirem en cotxe fins al molí de la Selva per començar a caminar a les vuit.
Unes tres hores i mitja de camí, sense parades.
Comptem ser de retorn a Caldes cap a les dotze del migdia.

Cal apuntar-s’hi. Escriviu al correu del club.

COVID19:
El dia de l’activitat:
– Prendrem la temperatura abans de la sortida,
– Els participants haureu de signar la declaració de responsabilitat i de coneixement de les normes preventives de salut.
– Recordeu també la obligació de dur mascareta posada mentre no s’estigui fent l’activitat, mantenir les distàncies i respectar les normes de seguretat.